رب رب







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دعا میکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو رادر انحصارقطره های اشک نبینم

                  خودت میدونی میدونم دلیل رفتنت چی بود

                اما میتونستی نری چرا گفتی قسمت نبوده

                         اگه قسمت نبود چرا تو بودی

                         خدا چرا ما رو بهم رسوندی

                         اگه میدونستی یه روز میری

                       چرا روزارو تا اینجا کشوندی

                        چی بودم چی شدم به خاطر تو

                        ولی پشت دلم را خالی کردی

                        حالا اسمت میات گریم ام میگیره

                        نمیدونی که با دلم چه کردی

                         اگه در حق توخوبی نکردم

                         بدون که خالی بود دستهایی سردم

                        ولی من در عوض هرچی که بودم

                         با احساسات توبازی نکردم

                          اگر چه میدونم دوستم نداری

                          به هر در میزنم تنهام نزاری

                          اگر پای کسی هم در میونه

                           بزار اسمت اقلا روم بمونه

                           بزار بهت بگم دردم چی بوده

                           فقط لطفی کنو حرفامو گوش کن

                            شاید دیگه بگی قسمت نبود

                            اگه تصمیم رفتن را گرفتی

                            ببخش اگه پشیمونت نکردم

                            اره من واسه تو کم بودم اما

                             با احساسات تو بازی نکردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی رب رب در 14:17 | |